Marvel onthult eerste blik op Thunderbolts en Daredevil: Born Again

Aug 29, 2024 3:21 PM

Marvel Studios heeft een eerste officiële blik gegeven op de aanstaande films Thunderbolts en de Disney+ serie Daredevil: Born Again, na lekken van opnames tijdens Comic-Con en D23. In de Thunderbolts clip zien we bekende gezichten zoals Florence Pugh als Yelena Belova en Sebastian Stan als de Winter Soldier. Thunderbolts richt zich op een groep antihelden die voor de Amerikaanse overheid op missies gaat. Deze film zal het laatste deel zijn van Fase 5 van het Marvel Cinematic Universe en verschijnt op 2 mei 2025. De eerste seizoen van Daredevil: Born Again zal 18 afleveringen bevatten en laat Charlie Cox als Matt Murdock zien in zijn iconische kostuum. Vincent D'Onofrio keert terug als Kingpin en er zijn al plannen voor een tweede seizoen.

Wat zijn de releasedata voor de nieuwe Marvel films?

De nieuwe Marvel films, waaronder Thunderbolts en Captain America: Brave New World, staan gepland voor release in de komende jaren, met Thunderbolts die op 2 mei 2025 in de bioscoop verschijnt. Andere films in Fase 5 en 6 zijn ook aangekondigd met verschillende releasedata.

Thunderbolts werd aangekondigd in juni 2022 en is een spannende toevoeging aan het Marvel Cinematic Universe. De film heeft de potentie om een nieuw publiek aan te spreken door de focus op complexe antihelden en de thematiek van morele ambiguïteit. Dit kan de dynamiek binnen het MCU aanzienlijk veranderen, vooral na de recentelijke successen zoals Deadpool & Wolverine, wat het publiek toont dat het Marvel-universum volop in beweging is.