Microsofts nieuwe Xbox-controller: Deadpools Ass Edition

Jul 17, 2024 1:05 PM

Microsoft heeft een nieuwe Xbox-controller aangekondigd, geïnspireerd op het iconische personage Deadpool, genaamd de "Cheeky Controller". Deze controller is ontworpen in de vorm van Deadpool's veelbesproken, perfect afgeronde achterwerk, wat een unieke en grappige toevoeging is aan de collectie van iedere gamer. Helaas is deze exclusieve controller alleen beschikbaar voor winnaars van een wedstrijd. Fans van 18 jaar en ouder kunnen deelnemen door Xbox te volgen op X en de officiële tweet van de wedstrijd te retweeten. Bovendien zijn er extra Deadpool-gerelateerde goodies beschikbaar, zoals een exclusieve Deadpool Controller Holder bij aankoop van een Xbox Elite Wireless Controller Series 2 - Core, en een custom Deadpool geïnspireerde Xbox Series X, die ook alleen door middel van een wedstrijd gewonnen kan worden. Dit alles valt samen met de release van de film Deadpool & Wolverine op 26 juli, waarin personages als Lady Deadpool, Dogpool en Cowboy Deadpool hun opwachting zullen maken.

Hoe kun je deelnemen aan de wedstrijd om de Deadpool Xbox-controller te winnen?n

Om een kans te maken op de Deadpool Xbox-controller, moet je Xbox volgen op X en de officiële sweepstakes tweet retweeten. Let wel op dat je 18 jaar of ouder moet zijn om mee te doen.

Deadpool & Wolverine, de filmvervolg in de populaire Deadpool-serie, verwelkomt nieuwe personages zoals Lady Deadpool, Dogpool en Cowboy Deadpool. Dit kan mogelijk een nieuwe dynamiek en verhaallijnen in het Marvel Cinematic Universe introduceren. De film wordt verwacht op 26 juli en belooft veel spektakel, zoals we gewend zijn van Deadpool's eerdere avonturen.