Miyazaki beweert dat een makkelijkere Elden Ring het spel zou breken
Jun 21, 2024 12:27 PMElden Ring krijgt een nieuwe uitbreiding genaamd Shadow of the Erdtree, en volgens game-director Hidetaka Miyazaki zal deze uitbreiding de moeilijkste bazen bevatten die FromSoftware ooit heeft gemaakt. FromSoftware staat bekend om zijn uitdagende games, en Elden Ring heeft deze reputatie versterkt door 25 miljoen exemplaren te verkopen. Ondanks oproepen om de moeilijkheidsgraad te verlagen of verschillende moeilijkheidsmodi toe te voegen, blijft Miyazaki bij zijn standpunt dat het verlagen van de moeilijkheidsgraad de ervaring zou verpesten en het gevoel van voldoening zou wegnemen. De nieuwe uitbreiding vereist zelfs dat spelers een optionele baas verslaan om toegang te krijgen. Shadow of the Erdtree biedt een compacte 20-25 uur durende campagne met nieuwe wapens, verschillende verhaallijnen en uitdagende nieuwe bazen. IGN heeft deze uitbreiding beoordeeld met een perfecte score van 10/10.
Is Shadow of the Erdtree moeilijker dan de basisgame van Elden Ring?nJa, volgens game-director Hidetaka Miyazaki is Shadow of the Erdtree uitdagender dan de basisgame van Elden Ring, met enkele van de moeilijkste bazen die FromSoftware ooit heeft gemaakt.
Elden Ring, ontwikkeld door FromSoftware en uitgegeven door Bandai Namco, werd uitgebracht op 25 februari 2022. Het spel heeft lovende kritieken ontvangen vanwege zijn open wereld, diepgaande verhaal en uitdagende gameplay. Het succes van Elden Ring volgt in de voetsporen van eerdere FromSoftware hits zoals Bloodborne, Sekiro: Shadows Die Twice, en de Dark Souls-serie, die allemaal bekend staan om hun hoge moeilijkheidsgraad en diepgaande gameplaymechanieken.
Jordan Keats
Jordan Keats is een voormalige professionele gamer die nu journalist is, wiens competitieve achtergrond hen een uniek perspectief geeft op esports en multiplayer games. Jordans expertise in strategie en spelmechanismen is ongeëvenaard, en biedt lezers diepgaande inzichten.
Volg ons
Fans
Fans
Fans