Miyazaki van Elden Ring Worstelt voor Shadow of the Erdtree
Jun 27, 2024 10:20 AMDe lancering van de DLC Shadow of the Erdtree voor Elden Ring heeft wat aanpassingen ondergaan om de moeilijkheidsgraad iets te verlagen. Regisseur Hidetaka Miyazaki, die bekend staat om zijn standpunt dat de moeilijkheidsgraad van games niet verlaagd moet worden, onthulde verrassend genoeg dat hij zelf moeite had met het spelen van de game. Ondanks zijn diepgaande kennis en rol als ontwikkelaar, gaf hij toe dat hij alle hulp en hulpmiddelen in de game gebruikte om vooruit te komen. Dit benadrukt de open-wereldvrijheid van Elden Ring, wat de drempel voor veel spelers verlaagt.
nWaarom heeft Miyazaki moeite met zijn eigen game te spelen?Ondanks zijn rol als ontwikkelaar en grondige kennis van Elden Ring, beschouwt Miyazaki zichzelf als een matige gamer. Hij maakt gebruik van alle hulp en hulpmiddelen binnen de game om verder te komen.
Elden Ring, ontwikkeld door FromSoftware en uitgegeven door Bandai Namco Entertainment, kwam uit in 2022 en heeft sindsdien wereldwijd indruk gemaakt met zijn uitdagende gameplay en open-wereldconcept. De DLC Shadow of the Erdtree voegt nieuwe content en uitdagingen toe, maar blijft trouw aan de filosofie van de game, waarbij spelers door mislukkingen leren en beter worden.
Casey Loh
Casey Loh is een technisch onderlegde schrijver die gespecialiseerd is in de kruising van gaming en technologie. Met een achtergrond in informatica brengt Casey een technische blik op haar recensies, waarbij ze de ins en outs van game engines, grafische technieken en AI-innovatie uiteenzet.
Volg ons
Fans
Fans
Fans