Monster Hunter Nu: Nieuwe Update Verpest Spel voor Alle Spelers

Apr 09, 2024 12:20 PM

Spelers van Monster Hunter Now ervaren grote problemen na de laatste update: er verschijnen geen monsters meer op de kaart. Deze fout wordt door speler over de hele wereld gemeld op Reddit en andere kanalen. Het gaat om een bug vanuit ontwikkelaar Niantic die ontstaan is door de meest recente update. Helaas heeft het herstarten van je apparaat of het opnieuw installeren van de app geen zin, aangezien het probleem aan de kant van de ontwikkelaar ligt. Niantic heeft aangekondigd bekend te zijn met het probleem en werkt aan een oplossing, maar er is nog geen tijdsindicatie gegeven wanneer dit zal zijn. Tot die tijd kunnen spelers nog wel gebruik maken van nodes en hun Palico het werk laten doen, maar zelf monsters tegenkomen en vangen is voor nu niet mogelijk.

Hoe beïnvloedt de bug in Monster Hunter Now het spelplezier?

De bug zorgt ervoor dat spelers geen monsters kunnen vinden en vangen op de kaart, wat een essentieel onderdeel is van Monster Hunter Now. Dit heeft een grote impact op het spelplezier omdat het jagen en vangen van monsters een van de hoofdactiviteiten is in het spel.

Monster Hunter Now is een mobiel spel van Niantic, de ontwikkelaars achter het populaire Pokémon GO. Het spel legt de nadruk op het verkennen van de echte wereld terwijl je jaagt op verschillende monsters uit de Monster Hunter-serie. Spelers kunnen samenwerken om grote monsters te verslaan in Hunt-a-Thons, een soort raids, en moeten resources verzamelen om sterker te worden. Het is een spel dat sterk leunt op locatie-gebaseerde gaming en augmented reality, soortgelijk aan Niantic's eerdere titels.