Monster Hunter Wilds releasedatum trailer is eindelijk hier

Sep 24, 2024 11:02 PM

Monster Hunter Wilds heeft eindelijk zijn releasedatum onthuld! Deze langverwachte game van Capcom zal wereldwijd op 28 februari 2025 uitkomen. De aankondiging vond plaats tijdens de Sony State of Play livestream, waar een nieuwe trailer werd gepresenteerd. Deze trailer toont niet alleen indrukwekkende gameplay, maar ook een glimp van de verhaallijn.

De gameplay bevat nieuwe monsters die hunters kunnen bestrijden, evenals samenwerkingsmogelijkheden zoals het gooien van explosieve vaten en interessante interacties met de omgeving. Visserij lijkt ook een nieuwe toevoeging te zijn. Cinematisch gezien zien we een monster dat 'The White Wraith' heet, en waarvan alleen de schaduw waarneembaar is. Dit lijkt te wijzen op een belangrijk narratief element in de game.

Kortom, Monster Hunter Wilds belooft een spannende ervaring te worden voor elk Monster Hunter-fan. Hou je van deze franchise en ben je benieuwd naar wat deze nieuwe aflevering te bieden heeft? Zorg ervoor dat je de trailer bekijkt!

Wanneer komt Monster Hunter Wilds uit?
Monster Hunter Wilds komt uit op 28 februari 2025.

Monster Hunter is een populaire franchise die bekend staat om zijn uitdagende gameplay, waarin spelers grote monsters moeten jagen en verslaan. Het spel combineert elementen van actie en role-playing games, en biedt een uitgebreide wereld vol mythische wezens en diverse locaties. Met de release van Monster Hunter Wilds lijkt Capcom zijn reeks naar nieuwe hoogten te tillen, inclusief innovatieve gameplay-mechanismen en een diepgaand verhaal. Deze game zal zeker in de schijnwerpers staan binnen de gaming community.