Monsters Inc Land Set Voor Debuut bij Disney Hollywood Studios

Aug 11, 2024 4:11 AM

Disney heeft aangekondigd dat er een nieuwe attractie, Monsters, Inc. Land, zal komen naar Walt Disney World's Hollywood Studios. Tijdens de D23 2024 presentatie onthulde Billy Crystal, de stem van Mike Wazowski, plannen voor dit nieuwe gebied, dat onder andere een unieke suspended coaster zal bevatten. Bezoekers kunnen Monstropolis verkennen, waarbij ze door een wereld van duizend deuren worden geleid, terwijl ze worden uitgenodigd om het avontuur aan te gaan. Het gebied beloofd Monsters, Inc.-thema-ervaringen die fans zullen aanspreken.

Wanneer opent Monsters, Inc. Land in Disney's Hollywood Studios?

Een exacte openingsdatum is nog niet bekendgemaakt, maar het nieuwe gebied werd onthuld tijdens de D23 2024 en de ontwikkelingen zijn in volle gang.

Monsters, Inc. is een geliefde animatiefilm van Pixar, uitgebracht in 2001. De film volgt de avonturen van monsters die 'schrikgeluiden' gebruiken om energie te genereren om in hun wereld te overleven. De combinatie van humor en emotionele diepgang heeft ervoor gezorgd dat het zowel een kritisch als commercieel succes is geworden. De komende opening van dit themagebied in Disney's Hollywood Studios is een spannend voorproefje voor zowel jong als oud, en versterkt de blijvende aantrekkingskracht van de film in het park.