
Natas-crash opgelost in Monster Hunter Wilds patch
Apr 16, 2025 11:08 AMCapcom heeft een nieuwe patch uitgebracht voor Monster Hunter Wilds, versienummer 1.010.01.00. Deze patch lost verschillende bugs op die zijn geïntroduceerd met de recente Titel Update 1. Een opvallende bug zorgde ervoor dat het spel crashte wanneer je Nata benaderde voor een ruil met Sekka. Dit probleem is inmiddels verholpen. Naast het oplossen van deze specifieke crash, zijn er ook aanpassingen gedaan aan de Arena Quests, waarbij spelers eerder hun eigen wapens konden meenemen, wat nu niet meer mogelijk is. Verder zijn er problemen opgelost met cutscenes die de geluidsinstellingen van de speler negeerden, wat leidde tot een andere stem voor je Hunter of Palico. Capcom heeft een lijst met bekende problemen gepubliceerd waar spelers rekening mee dienen te houden na de update.
Welke bugs zijn er opgelost in de Monster Hunter Wilds patch?In de Monster Hunter Wilds patch zijn bugs opgelost die zorgden voor crashes tijdens het ruilen met Nata, alsook problemen met cutscenes en de Arena Quests. Spelers kunnen nu weer normaal spelen zonder de eerder genoemde hinderlijke fouten.
Monster Hunter Wilds is een populaire action RPG van Capcom en is een deel van de succesvolle Monster Hunter-franchise. De serie staat bekend om zijn intense jachtmechanismen en gedetailleerde monsters. Sinds de release heeft Monster Hunter Wilds veel positieve reacties gekregen, vooral vanwege de verbeterde graphics en gameplay-elementen. De game heeft inmiddels meer dan 10 miljoen exemplaren verkocht, wat het een van de best verkopende titels van Capcom maakt. De voortdurende updates en patches dragen bij aan de aantrekkingskracht en speelervaring.

Casey Loh
Casey Loh is een technisch onderlegde schrijver die gespecialiseerd is in de kruising van gaming en technologie. Met een achtergrond in informatica brengt Casey een technische blik op haar recensies, waarbij ze de ins en outs van game engines, grafische technieken en AI-innovatie uiteenzet.
Volg ons
Fans
Fans
Fans

Glad Capcom’s ironing out these quirks—nothing ruins a monster-slaying groove like your Palico going mute mid-cutscene. Always appreciate when devs tackle the little annoyances alongside the big crashes.

Nice to see Capcom staying on top of these fixes—nothing kills the hunt vibe faster than random crashes mid-quest. Still, kinda wild that sound settings for your Palico needed patching; guess even virtual pets need their audio dialed in just right