Netflix en WIT Studio Duiken Diep in One Piece Anime Remake

Aug 12, 2024 12:41 PM

Netflix en WIT Studio hebben een diepgaande video gepresenteerd over de remake van The One Piece, het geliefde anime-franchise van Eiichiro Oda. De video, die 20 minuten duurt, biedt een blik op de vroege productiestadia en bevat interviews met belangrijke stafleden. Het conceptontwerp van de remake is ook onthuld, en het zal in een seizoensgebonden anime-stijl worden gepresenteerd in plaats van wekelijkse afleveringen, waardoor veel filler uit de originele serie wordt weggelaten. De serie werd in december 2023 aangekondigd en regisseur Masashi Koizuka uitte zijn verbazing over het feit dat dit project werkelijkheid werd. De creators willen een versie maken die niet simpelweg Oda's werk kopieert, maar die hun eigen expressie mogelijk maakt. De remake blijft de originele verhaallijn volgen, maar kan verschillende invalshoeken en accenten in de scènes bevatten. De jonge stafleden hebben een sterke band met de originele manga en weten wat de essentie van het verhaal is.

Wat kunnen we verwachten van de remake van The One Piece?

We kunnen een vernieuwde kijk op het verhaal en de personages verwachten, met behoud van de originele elementen die fans zo geweldig vonden. De creatoren willen de essentie van de manga opnieuw tot leven brengen en hebben een 3D-wereldkaart gecreëerd om interessante locaties en hoeken te onderzoeken voor de remake.

The One Piece is een van de langstlopende en meest populaire manga- en anime-series, gestart in 1997. Het verhaal volgt de avonturen van Monkey D. Luffy en zijn diverse crew terwijl ze op zoek zijn naar de legendarische schat 'One Piece'. De serie heeft miljoenen fans over de hele wereld gewonnen en heeft ook meerdere films en spin-offs voortgebracht. De aankomende remake op Netflix belooft de rijke wereld van The One Piece opnieuw tot leven te brengen voor zowel nieuwe als oude fans.