Netflix kondigt meer One Piece cast aan, verplettert Danny DeVito hoop

Jun 27, 2024 2:30 PM

Netflix heeft meer castleden onthuld voor het tweede seizoen van de live-action One Piece-serie. Captain Smoker zal worden vertolkt door Callum Kerr, terwijl Julia Rehwald de rol van Tashigi overneemt. Ook Dalton zal te zien zijn, gespeeld door Ty Keogh. Rob Colletti, bekend van School of Rock: The Musical, zal Wapol spelen, waardoor geruchten over Danny DeVito in die rol tot rust gebracht worden. Andere nieuwe castleden zijn onder meer Clive Russell als Crocus en David Dastmalchian als Mr. 3. De opnames starten in juni 2024 en de release staat gepland voor 2025. Fans blijven nieuwsgierig hoe Netflix Tony Tony Chopper, het drie voet lange mens/reuzenhert hybride personage, gaat introduceren.

Wat zullen de grootste uitdagingen zijn voor de productie van One Piece Season 2?

De grootste uitdagingen zullen waarschijnlijk de introductie van complexe personages zoals Tony Tony Chopper zijn, evenals het behouden van de authentieke sfeer van de originele manga en anime terwijl men werkt met live-action elementen.

One Piece is oorspronkelijk een Japanse manga-serie geschreven door Eiichiro Oda. Het verhaal volgt Monkey D. Luffy en zijn bemanning van piraten, de Straw Hat Pirates, op hun zoektocht naar de legendarische schat bekend als de One Piece. De manga is enorm populair geworden sinds de eerste publicatie in 1997, wat heeft geleid tot een succesvolle anime adaptatie, films, en nu ook een live-action serie op Netflix.