Nicolas Cage in gesprek voor Spider-Man Noir-serie, Nog niets definitief

Mar 14, 2024 6:45 PM

Er gaan geruchten rond dat Nicolas Cage in gesprek is voor een rol in de aankomende live-action serie Spider-Man Noir. Cage, die de stem verzorgde voor het personage in de animatiefilm "Spider-Man: Into the Spider-Verse" uit 2018, heeft bevestigd dat er gesprekken plaatsvinden. De serie, die door Amazon's Prime Video wordt ontwikkeld, zal de rol van Spider-Man in het Marvel Noir-universum tijdens de Grote Depressie verkennen. Steve Lightfoot van The Punisher is aangekondigd als showrunner en de serie is een initiatief van producers Chris Miller en Phil Lord die ook betrokken waren bij "Into the Spider-Verse".

Wie wordt de showrunner van de nieuwe Spider-Man Noir serie?
nSteve Lightfoot, bekend van The Punisher, zal de rol van showrunner op zich nemen voor de Spider-Man Noir serie.

Spider-Man Noir is een aparte verschijning in Marvel’s rijke tapestry van superhelden. Het personage is een duistere versie van Spider-Man die zich afspeelt in de jaren '30. Deze versie van Spider-Man is grimmiger en gewelddadiger dan de traditionele Spider-Man die we kennen. Hij neemt het op tegen de misdadigers van New York in een tijdperk van economische depressie, wat een heel andere sfeer en stijl geeft aan de verhalen waarin hij verschijnt. Fans van het Marvel Noir-universum kunnen een spannende vertolking verwachten met een nostalgische ondertoon in de aankomende serie.