NIEMAND WIL STERVEN: Noir Avontuur ingesteld in 2329 NYC aangekondigd voor PC, PS5, Xbox

Mar 12, 2024 4:00 PM

Er is een gloednieuw detective noir-avontuur aangekondigd genaamd 'Nobody Wants to Die', ontwikkeld door het Poolse Critical Hit Games. Dit spel is gevestigd in het New York City van 2329 en wordt verwacht in 2024 voor PC, PS5 en Xbox Series X|S. 'Nobody Wants to Die' belooft een visueel verbluffende ervaring, aangedreven door Unreal Engine 5. Spelers duiken in de rol van Mortality Department Detective James Karra die een seriemoordenaar opspoort. De futuristische wereld waarin men eeuwig kan leven als men het zich kan veroorloven maakt de zaak nog complexer. Een jonge politieliaison, Sara Kai, staat Karra bij in deze gevaarlijke onderneming.

Wat voor soort gameplay kunnen we verwachten van 'Nobody Wants to Die'?nHoewel er nog geen specifieke details zijn vrijgegeven over de gameplay, wordt verwacht dat spelers zich als detective James Karra zullen onderdompelen in een rijke verhaalgedreven ervaring, met het onderzoeken van misdaadscènes en het ontrafelen van mysteries in een futuristisch New York City.

Naast de aankondiging van 'Nobody Wants to Die', biedt het game-landschap veel te ontdekken voor liefhebbers van het detective noir-genre. Games zoals 'L.A. Noire' en films zoals 'Blade Runner' hebben een sterke invloed gehad op de esthetiek en sfeer van dit soort verhalende ervaringen. Met de belofte van Unreal Engine 5 graphics, staat 'Nobody Wants to Die' klaar om spelers een diepgaand en visueel rijke ervaring te bieden in het detective noir-segment.