Nieuw Spel: STELLAR BLADE x GODDESS OF VICTORY - Nikke Binnenkort Beschkikbaar

Apr 26, 2024 2:19 PM

Stellar Blade, het nieuwe postapocalyptische action-adventure game van SHIFT UP, is nu beschikbaar voor PlayStation-gamers. Het spel wordt geprezen voor zijn visueel indrukwekkende wereld en soepele gevechtssysteem. Ondanks enkele kritiekpunten zoals minder diepgaande personages, blijft de adrenalinestoot tijdens de gevechten overtuigen. Recentelijk zijn er discussies ontstaan rondom het uiterlijk van de hoofdpersoon Eve, voornamelijk door haar strakke gevechtspakjes en prominente lichaamsvormen. SHIFT UP heeft in het verleden met hun mobile game Goddess of Victory: Nikke al interesse getoond in het benadrukken van vrouwelijke vormen en plant nu een crossover tussen Stellar Blade en Goddess of Victory: Nikke.

Wat houdt het crossover-evenement tussen Stellar Blade en Goddess of Victory: Nikke precies in?

De CEO van SHIFT UP, Kim Hyung-tae, heeft aangekondigd dat er een kwalitatieve samenwerking zal komen tussen beide games. Hoewel de details nog onbekend zijn, belooft het een spannende ontwikkeling te worden voor de fans van beide franchises.

Stellar Blade positioneert zich vooral middels het diepgaande vechtsysteem en de gedetailleerde postapocalyptische wereld. Hoewel de nadruk op vrouwelijke karakters enigszins controversieel kan zijn, lijkt het spel deze elementen meer ingetogen te behandelen vergeleken met Goddess of Victory: Nikke. Eerder werkte SHIFT UP al aan een crossover met de populaire game NieR: Automata, wat de verhaallijn en opzet van Stellar Blade beïnvloed heeft. De lovende kritieken over de graphics en character design van Stellar Blade, waaronder die van NieR-bedenker Yoko Taro, wijzen op de potentie van dit spel om meer te bieden dan alleen opvallende visuele kenmerken.