Nieuwe Agatha All Along Trailer Doet Je WandaVision Vergeten

Jul 09, 2024 9:00 AM

De nieuwe trailer voor "Agatha All Along" is eindelijk uitgebracht, maar gezien WandaVision meer dan drie jaar oud is, vragen velen zich af of er nog steeds animo is voor deze spin-off. "Agatha All Along" volgt het verhaal van Agatha Harkness, gespeeld door Kathryn Hahn, die haar krachten kwijt is na een magische spreuk. Ze ontmoet een goth tiener die haar vraagt om hem te begeleiden op de legendarische Witches’ Road, een pad van magische beproevingen.

De serie, die op 18 september met een dubbele afleveringspremière op Disney+ zal verschijnen, belooft een spannende toevoeging te zijn aan het Marvel-universum. Naast Kathryn Hahn zullen Aubrey Plaza, Joe Locke en bekende musicalactrice Patti Lupone deel uitmaken van de cast. Marvel heeft ook plannen voor een andere WandaVision-spin-off met Vision in de hoofdrol.

Zal "Agatha All Along" de populariteit van WandaVision kunnen evenaren, ondanks de lange tussenperiode?

Dat valt nog te bezien. De trailer laat een intrigerende plot zien en de betrokken casting is veelbelovend. Dit, in combinatie met de gevestigde fanbasis van WandaVision en Marvel, zou kunnen zorgen voor een succesvolle lancering, ondanks de tijd die is verstreken.

WandaVision, de eerste Marvel-serie die in 2021 op Disney+ verscheen, wist een grote impact te maken door zijn unieke verhaallijnen en werd snel een favoriet onder fans. Agatha Harkness, gespeeld door Kathryn Hahn, werd al snel een geliefd personage, wat leidde tot de ontwikkeling van deze spin-off. WandaVision en de Marvel-series hebben baanbrekend werk verricht door het MCU naar het kleine scherm te brengen, wat heeft geleid tot een uitbreiding van verhalen en personages.