Nieuwe ATTRACTIE en CONCEPT ART voor AVATAR LAND in Disneyland

Aug 11, 2024 3:11 AM

Disney heeft tijdens de D23 2024 bevestigd dat Avatar Land binnenkort zal worden toegevoegd aan Disney California Adventure. Dit themapark zal geïnspireerd zijn op de wereld van James Cameron's Avatar, met opvallende attracties die gebaseerd zijn op de films, zoals Avatar: The Way of Water, maar ook toekomstige projecten zoals Avatar: Fire and Ash. De nieuwe attracties beloven spannende en prachtige omgevingen, zodat bezoekers de schoonheid en gevaren van Pandora kunnen ervaren. Conceptart die tijdens de presentatie werd gedeeld, toont enkele van de adembenemende locaties die gasten kunnen verwachten.

Wat kunnen bezoekers verwachten van Avatar Land in Disney California Adventure?

Bezoekers kunnen zich verheugen op een meeslepende ervaring die de wereld van Pandora tot leven brengt. Er zullen attracties zijn die zijn geïnspireerd op zowel bestaande als toekomstige Avatar-films, compleet met oceanische elementen en prachtige, gevaarlijke landschappen.

Avatar is een invloedrijke sciencefictionfilm van James Cameron, uitgebracht in 2009. De film, die zich afspeelt op de exotische maan Pandora, heeft talloze prijzen gewonnen en wordt vaak geprezen om zijn baanbrekende visuele effecten. De wereld van Avatar breidt zich snel uit met sequels, waardoor fans van zowel de films als de themaparken veel om naar uit te kijken hebben. Disney's plannen om deze rijke en kleurrijke wereld in hun parken te integreren, weerspiegelt de groeiende populariteit van de franchise en de nadruk op unieke ervaringen voor bezoekers.