Nieuwe Elden Ring Mod: Versla Shadow of the Erdtree Gemakkelijk

Jun 24, 2024 9:00 AM

Als je moeite hebt met Elden Ring: Shadow of the Erdtree, is er een mod die onlangs is bijgewerkt en je een handje kan helpen. Shadow of the Erdtree, de eerste en enige DLC van Elden Ring, blijkt behoorlijk lastig te zijn. Dit zorgt ervoor dat sommige spelers negatieve recensies achterlaten op Steam, deels ook door prestatieproblemen. Ondanks de moeilijkheidsgraad, blijft het een prachtig spel met een intrigerende verhaallijn die het waard is om te ontdekken. Voor de PC-gamers is er nu een cheat-mod beschikbaar, Syyke's All In One Cheat Version, die geüpdatet is om compatibel te zijn met versie 1.12 van het spel, inclusief ondersteuning voor de nieuwe DLC.

De mod biedt veel handige functies, zoals het upgraden van wapens en spirits zonder items te gebruiken, het blokkeren van aanvallen zonder stamina te verbruiken, en een rune modifier. Daarnaast kun je overal runes terugkrijgen en je HP kan met de tijd herstellen. Ondanks dat de nieuwe DLC-items nog niet in de cheat-mod zijn geïmplementeerd, is de update voornamelijk bedoeld om het te laten werken met de nieuwste patch. Voor degenen die moeite hebben met de hoge moeilijkheidsgraad van de DLC, biedt deze mod een uitkomst.

Hoe werkt de Syyke's All In One Cheat Version mod in Elden Ring?

De Syyke's All In One Cheat Version mod werkt door je verschillende cheats te bieden, zoals onbeperkt stamina bij het blokkeren van aanvallen, het upgraden van wapens zonder daarvoor items te gebruiken, en runes kunnen overal herwonnen worden. Daarnaast laat de mod je HP herstellen na verloop van tijd. Deze cheats kunnen door de speler aangepast worden naar eigen behoeften, waardoor het spel aanzienlijk makkelijker wordt.

Elden Ring, ontwikkeld door FromSoftware en uitgegeven door Bandai Namco Entertainment, heeft sinds de release lovende recensies ontvangen voor zijn uitdagende gameplay en prachtige wereld. De samenwerking met schrijver George R. R. Martin zorgde voor extra diepgang in de verhaallijn. Shadow of the Erdtree, de eerste grote DLC, bouwt verder op dit succes, hoewel de uitdagende moeilijkheidsgraad voor sommige spelers een obstakel is.

N3rdo N3rdo commented on: 2024-06-24 09:18:03
Looks like Syyke's mod is a solid solution for those finding Shadow of the Erdtree a bit punishing, offering neat cheats to make the journey more enjoyable. FromSoftware’s challenging design isn't for everyone, so mods like this definitely open the game up to a broader audience.
Rolling R!ck Rolling R!ck commented on: 2024-06-24 09:12:03
It’s pretty wild seeing mods like Syyke's All In One Cheat Version shape the Elden Ring experience—sometimes you just need that extra help to enjoy the game without getting too frustrated. While it might stir the purist pot, it's cool that there's an option for everyone to dive into Shadow of the Erdtree without rage-quitting.