Nieuwe Elden Ring patch verzwakt OP wapens en meer

Jul 04, 2024 10:13 AM

FromSoftware heeft de eerste grote update uitgebracht voor Elden Ring met versie 1.12.3, na de lancering van de uitbreiding Shadow of the Erdtree. De update richt zich op de balans van overpowered wapens zoals de Smithscript Dagger, Smithscript Cirque en Smithscript Axe. Deze wapens zijn nu verminderd in kracht vanwege klachten van spelers. Bovendien zijn er diverse bugfixes doorgevoerd en zijn enkele bugs die invloed hadden op de Steam Deck nog niet opgelost. Shadow of the Erdtree introduceert uitdagende nieuwe bazen en quests, waardoor spelers veel nieuwe content hebben om van te genieten in deze zwaar bekroonde RPG-serie.

Wat zijn de belangrijkste wijzigingen in de nieuwste Elden Ring update?n

De belangrijkste wijzigingen in update 1.12.3 voor Elden Ring zijn de vermindering van de kracht van verschillende overpowered wapens zoals de Smithscript Dagger en Smithscript Axe, en diverse bugfixes die gameplay en balansproblemen aanpakken. Er zijn ook verbeteringen aangebracht aan de aanvallen op afstand van bepaalde wapens, en bugs zijn opgelost die invloed hadden op stamina-verbruik en de strafbaarheid van verschillende speciale aanvallen.

Elden Ring, ontwikkeld door FromSoftware en geregisseerd door Hidetaka Miyazaki, is bejubeld om zijn uitdagende gameplay, uitgebreide wereld en rijke lore. De Shadow of the Erdtree-uitbreiding voegt nieuwe diepgang toe aan een spel dat alom geprezen wordt als een meesterwerk in het RPG-genre. Vanaf de release van de uitbreiding zijn spelers op zoek naar nieuwe strategieën om de nieuwe uitdagingen te overwinnen die deze update met zich meebrengt.