Nieuwe game van de makers van Life is Strange roept bekende emoties op in trailer

Apr 30, 2024 8:38 AM

Don't Nod Entertainment, de makers van Life is Strange, hebben een nieuwe trailer vrijgegeven van hun aankomende game Lost Records: Bloom and Rage. Deze trailer, die een sfeer van zomerse melancholie uitstraalt, geeft een beeld van het fictieve stadje Velvet Cove in Michigan gedurende de zomer van 1995. Het spel is duidelijk geïnspireerd op voorganger Life is Strange en wordt wederom een narratief avontuur.

Lost Records: Bloom and Rage zal in twee episodische delen worden uitgebracht, met een maand tussen de releases. Dit geeft spelers de tijd om te speculeren over de plotwendingen. Don't Nod heeft nog geen exacte releasedatum bekendgemaakt, maar het spel wordt eind 2024 verwacht voor PC, PlayStation 5 en Xbox Series X|S. Tot die tijd kunnen fans van Don't Nod zich vermaken met Banishers: Ghosts of New Eden, een ander recent project van hetzelfde team.

Hoe zit het met de gameplay van Lost Records: Bloom and Rage?

Hoewel er nog weinig details over de gameplay zijn onthuld, wordt verwacht dat Lost Records: Bloom and Rage, net als zijn voorloper Life is Strange, een keuzegedreven narratief spel zal zijn waarbij de beslissingen van spelers invloed hebben op het verhaal en de relaties tussen personages.

Extra achtergrondinformatie: Don't Nod Entertainment is bekend door hun succes met de Life is Strange-serie, een reeks games die bekend staan om hun sterke verhaalgedreven inhoud en impactvolle keuzes. De games zijn geliefd vanwege de diepgaande personageontwikkeling en emotionele verhaallijnen. Lost Records: Bloom and Rage lijkt een soortgelijke ervaring te bieden, maar dan in een nieuw universum met verse personages en een andere setting.