Nieuwe horrorgame Shift 87 aangekondigd voor PC

Jul 09, 2024 3:00 PM

Pixelsplit en Daedalic Entertainment hebben Shift 87 aangekondigd, een nieuwe "horror observatie" game voor PC die op 23 juli uitkomt via Steam. In Shift 87 moet de speler 66 anomalieën vinden voordat de shift eindigt, anders raakt men verloren in een omgeving van eigen paranoia. Volgens Pixelsplit is 50% van de anomalieën griezelig maar gemakkelijk te spotten, terwijl de andere helft subtieler en moeilijker te vinden is. De gameplay bestaat uit omgevingsverkenning, afwijkingsdetectie, anomalieën rapporteren met een aangewezen apparaat, en het voltooien van de shift door alle anomalieën te spotten. Fouten in rapportages leiden tot een reset van de sequentie. Bekijk de aankondigingstrailer en eerste screenshots om een idee te krijgen van wat je kunt verwachten.

Wat voor soort gameplay kunnen we verwachten in Shift 87?n

In Shift 87 bestaat de gameplay uit het verkennen van omgevingen en het spotten van anomalieën. Spelers moeten afwijkingen in vertrouwde gebieden opsporen en rapporteren, waarbij nauwkeurigheid cruciaal is om hun shift succesvol te voltooien. Fouten leiden tot een reset van de sequentie, wat het spel uitdagend maakt.

Shift 87, ontwikkeld door Pixelsplit, laat spelers een horrorwereld betreden waar waakzaamheid en detailwaarneming essentieel zijn. Het spel staat in de traditie van observatiespellen, waar spelers gebieden navigeren, kleine veranderingen opsporen en hun bevindingen rapporteren. Daedalic Entertainment, bekend om hun hoogwaardige grafische avonturen, zorgt voor een meeslepende sfeer die de spanning verhoogt. Zorg ervoor dat je volledig vertrouwd raakt met de omgevingen om succesvol anomalieën te kunnen detecteren en rapporteren.