Nieuwe Paddington-film hint naar spannende jungle-avontuur

Jun 12, 2024 2:59 PM

De nieuwste trailer van Paddington in Peru is onthuld en belooft een spannende jungle-avontuur voor de geliefde beer en de Brown-familie. De film volgt Paddington op een reis naar Peru om zijn tante Lucy te bezoeken, maar ontdekt dat ze diep in de jungle op een of andere zoektocht is gegaan. Wat volgt is een Indiana Jones-achtige expeditie waarbij de familie verschillende transportmiddelen gebruikt om de Amazone te bereiken. De poster toont Paddington die een paraplu als vlot gebruikt op een gevaarlijke zoektocht. Bekende stemmen zoals Ben Whishaw (Paddington) en Imelda Staunton (Aunt Lucy) keren terug. Daarnaast is er nieuw bloed met Antonio Banderas als riverboat captain Hunter Cabot. De film, geregisseerd door Dougal Wilson, wordt op 8 november 2024 in de Britse bioscopen verwacht.

Wie speelt de rollen van de Brown-familie in Paddington in Peru?

Hugh Bonneville, Julie Walters, Madeleine Harris en Samuel Joslin keren terug als de Brown-familie in Paddington in Peru.

Paddington in Peru is het derde deel in de filmserie over de charmante beer die oorspronkelijk uit de boeken van Michael Bond komt. De eerste film, Paddington, kwam uit in 2014 en werd een groot succes, gevolgd door Paddington 2 in 2017. Beide films werden geprezen om hun hartverwarmende verhalen en uitstekende cast, wat de verwachtingen voor deze nieuwste avonturen hoog doet oplopen.