Nieuwe spellen komen naar PlayStation Plus Extra en Premium in april

Apr 11, 2024 10:05 AM

Sony heeft bekendgemaakt welke nieuwe games deze maand worden toegevoegd aan de PlayStation Plus Extra- en Premium-bibliotheken. Leden kunnen vanaf 16 april genieten van diverse titels zoals Animal Well, Tales of Kenzera: Zau en Dave the Diver. PlayStation Plus Premium-leden krijgen ook toegang tot klassiekers zoals Alone in the Dark: The New Nightmare en MediEvil. Deze update biedt een mooie mix voor liefhebbers van verschillende genres, van avonturenspellen tot actie en simulatie.

Naast de nieuwe aanwinsten voor PlayStation Plus Extra en Premium zijn er ook gratis games aangekondigd voor PlayStation Plus Essential-leden, en heeft Microsoft de nieuwe toevoegingen voor de Xbox Game Pass en PC Game Pass van april onthuld. Dit alles belooft een spannende maand voor abonnees met een divers aanbod aan games om te verkennen en te genieten.

Welke nieuwe games kan ik verwachten op PlayStation Plus Extra en Premium in april?

Vanaf 16 april kun je als abonnee van PlayStation Plus Extra en Premium onder andere Animal Well, Tales of Kenzera: Zau, Dave the Diver en klassiekers als Alone in the Dark: The New Nightmare en MediEvil verwachten.

Tales of Kenzera: Zau is een interessante toevoeging aan de PlayStation Plus line-up. Deze game is een metroidvania waarin emotie een centrale rol speelt en is eerder door critici geprezen om zijn betrokken verhaal en meeslepende gameplay. De toevoeging van deze titel geeft leden van de dienst de kans om een diepe en meeslepende ervaring te beleven, gekoppeld aan een genre dat populair is bij vele gamers