Nieuwe SpongeBob Clip Plaagt Hilarische Geschiedenis Aflevering

Jul 17, 2024 4:00 PM

IGN heeft exclusief een nieuwe clip onthuld van de aankomende aflevering van SpongeBob SquarePants. De clip toont SpongeBob, Patrick Star en Sandy Cheeks die een tentoonstelling over de geschiedenis van Bikini Bottom bezoeken, inclusief verwijzingen naar het Wilde Westen en de aflevering uit seizoen vijf “Pest of the West.” De aflevering, getiteld "Hysterical History," wordt op 18 juli om 17:00 uur ET/PT uitgezonden op Nickelodeon. Deze nieuwe aflevering is onderdeel van een serie die deze maand is gestart en het hele jaar door nieuwe afleveringen blijft uitbrengen.

Volgens de officiële synopsis bevatten deze afleveringen "Easter eggs en knipogen naar favoriete momenten van fans.” Kijkers zullen oude bekenden zoals de voormalige kwallenvissen-kampioen Kevin C. Cucumber terugzien, verschillende tijdperken van Bikini Bottom verkennen en 2000 jaar in de toekomst met Plankton reizen. Bovendien zal Nickelodeon SpongeBob’s 25-jarig jubileum groots vieren op de San Diego Comic-Con, inclusief een indrukwekkend eerbetoon aan de originele pilotaflevering en een interactieve stand (#4113) die fans meeneemt naar de “Help Wanted” aflevering met 3D-animatie en augmented reality.

Wanneer wordt de nieuwe SpongeBob SquarePants aflevering uitgezonden?

De nieuwe aflevering van SpongeBob SquarePants, getiteld "Hysterical History", wordt uitgezonden op donderdag 18 juli om 17:00 uur ET/PT op Nickelodeon.

SpongeBob SquarePants werd voor het eerst uitgezonden op 1 mei 1999 en is sindsdien uitgegroeid tot een van de meest iconische en geliefde animatieseries. De show is bekend om zijn unieke humor, kleurrijke personages en creatieve verhaallijnen, wat het een favoriet maakt onder zowel kinderen als volwassenen. Het blijvende succes van de serie heeft geleid tot talloze spin-offs, films en speciale afleveringen, zoals de geplande “Hysterical History” aflevering.