Nieuwe Superman-fotos plagen Mister Terrific en onthullen David Corenswet

Jun 24, 2024 6:49 PM

Nieuwe setfoto's van de aankomende Superman-film tonen Mister Terrific en meer beelden van David Corenswet in zijn Superman-kostuum. De productie van deze ambitieuze DCU-reboot, geregisseerd door James Gunn, vond plaats in Cleveland, waar een actiescène werd gefilmd. De foto's, gedeeld op sociale media, tonen een indrukwekkende Mister Terrific gespeeld door Edi Gathegi. Mister Terrific is een slim en atletisch lid van de Justice Society of America, bekend om zijn T-Sphere gadgets. Regisseur Gunn is bekend om minder bekende helden populair te maken, zoals eerder bij Guardians of the Galaxy. Het kostuum van Superman inclusief het beroemde logo op de cape is te zien op de nieuwe beelden. Superman: Legacy, de film die eerder dit jaar in productie ging, komt naar verwachting uit op 11 juli 2025.

Wie speelt de rol van Mister Terrific in de nieuwe Superman-film?

De rol van Mister Terrific in de nieuwe Superman-film wordt gespeeld door Edi Gathegi.

Mister Terrific, ofwel Michael Holt, is een van de slimste mannen in de DC Comics-wereld en een sleutelfiguur binnen de Justice Society of America. Hij is een technologiegigant en gebruikt de innovatieve T-Spheres voor verschillende doeleinden, zoals hacking en zelfbescherming. Regisseur James Gunn lijkt vastberaden om dit personage naar de schijnwerpers te brengen, net zoals hij eerder deed met de Guardians of the Galaxy. Dit belooft veel goeds voor de fans van minder bekende superhelden.