Nieuwe titels onthuld voor PlayStation Plus in februari

Feb 15, 2024 11:10 AM

PlayStation Plus Extra en Premium leden kunnen zich verheugen op een nieuwe lading games die in februari worden toegevoegd aan hun abonnement. Sony biedt een indrukwekkende selectie aan voor zowel de PS4 als de PS5, met titels als 'Need for Speed Unbound', 'The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition', en 'Assassin’s Creed Valhalla'. Extra titels exclusief voor Premium-leden omvatten klassiekers zoals 'Resistance: Retribution' en 'Tales of Symphonia'. Deze games zijn vanaf 20 februari beschikbaar.

De lijst van spannende games wordt verder uitgebreid met 'Tales of Arise', 'Lego Worlds', 'Lego Jurassic World', 'Roguebook', en 'Rogue Lords', zowel voor PS4 als PS5. Voor de retrogamers zijn ook 'Jet Rider 2' en 'Tales of Vesperia' beschikbaar, wederom exclusief voor PlayStation Plus Premium leden.

Zoek je een dynamische race-ervaring, dan is 'Need for Speed Unbound' de perfecte keuze met zijn revolutionaire kunststijl en unieke gameplay. 'The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition' biedt dan weer een intense actie-RPG waar je diepgaande keuzes moet maken die het verhaal beïnvloeden. 'Assassin’s Creed Valhalla' neemt spelers mee op een episch Viking-avontuur in een uitgestrekte open wereld.

Welke spellen zijn inbegrepen bij PlayStation Plus Extra en Premium?

PlayStation Plus Extra- en Premium-leden krijgen in februari onder andere 'Need for Speed Unbound', 'The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition', 'Tales of Arise', 'Assassin’s Creed Valhalla', 'Lego Worlds', en 'Lego Jurassic World'. Premium-leden krijgen extra toegang tot 'Resistance: Retribution', 'Jet Rider 2', 'Tales of Symphonia', en 'Tales of Vesperia'.

'Need for Speed Unbound' is ontwikkeld door Criterion Games en biedt een frisse kijk op arcade racegames, terwijl 'Assassin’s Creed Valhalla', ontwikkeld door Ubisoft Montreal, spelers meevoert naar de tijd van de Vikingen met een meeslepend verhaal en uitgebreide gameplay. 'The Outer Worlds', ontwikkeld door Obsidian Entertainment, is een geliefde RPG waarbij de keuzes van de speler centraal staan. De 'Tales'-games, waaronder 'Tales of Zestiria', 'Tales of Symphonia', en 'Tales of Vesperia', zijn onderdeel van de langlopende 'Tales'-serie, bekend om hun boeiende verhalen en real-time gevechtssystemen.

Rolling R!ck Rolling R!ck commented on: 2024-02-15 11:18:03
Wow, the new PlayStation Plus lineup for February looks solid with titles like Assassin’s Creed Valhalla, The Outer Worlds, and the classic Resistance: Retribution. It's great to see such a diverse mix of new and classic games added for Extra and Premium members, offering plenty of gaming options for subscribers.