Nintendo onthult 4 nieuwe SNES titels voor Switch Online

Sep 18, 2024 8:39 AM

Nintendo heeft vier nieuwe Super NES-games aan de Nintendo Switch Online-bibliotheek toegevoegd, waaronder de iconische Battletoads Double Dragon. In deze crossover beat-'em-up werken de strijders van Double Dragon samen met de Battletoads om de aarde te verdedigen tegen de Dark Queen en de Shadow Boss. De andere titels, die beschikbaar zijn, zijn Big Run, een racingspel dat zich uitstrekt over de uitgestrekte landschappen van Afrika, Cosmo Gang the Puzzle, een actie puzzelspel van Namco, en Kunio-kun no Dodgeball da yo Zen'in Shūgō!, een sportgame waarin spelers de beste dodgeballteams ter wereld kunnen vormen. Al deze games zijn nu beschikbaar voor alle leden van Nintendo Switch Online en kunnen direct gespeeld worden.

Welke Super NES-game is de moeite waard om te spelen op Nintendo Switch Online?

Battletoads Double Dragon is waarschijnlijk de meest nostalgische en iconische titel van de nieuwe toevoegingen en biedt spannende co-op gameplay, terwijl Big Run en Cosmo Gang the Puzzle ook unieke ervaringen bieden voor fans van racen en puzzelspellen. Kunio-kun no Dodgeball da yo Zen'in Shūgō! biedt een leuke sportervaring voor gamers die van competitieve gameplay houden.

Battletoads Double Dragon werd oorspronkelijk uitgebracht in 1993 door Rare en combineert de sterke punten van beide franchises in een intense beat-'em-up ervaring. De Battletoads staan bekend om hun uitdagende gameplay en unieke stijlen. Het spel biedt een mix van knokpartijen met verschillende combo's en voertuigen. Deze nieuwe toevoegingen brengen klassieke gameplay terug naar moderne gamers en bieden de kans om de geschiedenis van videospellen te ervaren.