NINTENDO organiseert INDIE-feest met leuke eShop-deals

Apr 18, 2024 3:05 PM

Ben je klaar om je gamecollectie uit te breiden? Nintendo heeft een geweldige sale gestart in de eShop, waar meer dan 1500 indiegames momenteel afgeprijsd zijn. Deze sale volgt op de Indie World Showcase en is een ode aan het harde werk van onafhankelijke ontwikkelaars. Spellen zoals Hollow Knight en Untitled Goose Game worden voor een fractie van hun oorspronkelijke prijs aangeboden, dus dit is het perfecte moment om die titels eindelijk aan te schaffen.

Nog exclusiever is de deal op het nieuw onthulde Sticky Business en de mogelijkheid om Little Kitty, Big City en Another Crab’s Treasure vooraf te bestellen met een mooie korting. Of je nu op zoek bent naar verborgen juweeltjes of naar die ene game waar je al zo lang naar uitkijkt, met deze sale is het allemaal binnen handbereik tot 23 april 2024. Duik in deze geweldige kans en vul je Switch-bibliotheek aan met kwaliteitstitels zonder je portemonnee teveel te belasten! Deze aanbiedingen zijn slechts tijdelijk, dus aarzel niet te lang.

Welke indiegames mag je absoluut niet missen tijdens deze Nintendo eShop sale?

Tijdens de sale in de Nintendo eShop is het zeker de moeite waard om spellen als Hollow Knight, Untitled Goose Game, de Ori series, Spiritfarer: Farewell Edition, Cult of the Lamb en Gang Beasts te bekijken. Dit zijn stuk voor stuk geprezen titels die nu voor een zacht prijsje te verkrijgen zijn.

Extra informatie: Hollow Knight is een veelgeprezen indiegame ontworpen door Team Cherry. Het is een sfeervolle en uitdagende metroidvania die spelers uitnodigt om een uitgebreide, handgetekende ondergrondse wereld vol met insectachtige wezens en ingewikkelde platformactie te verkennen. Het succes van deze titel heeft geleid tot een geanticipeerde opvolger, Hollow Knight: Silksong, die bij veel gamingliefhebbers hoog op de verlanglijst staat.