Obsidians Avowed belooft meerdere keuzes voor elke quest
Dec 08, 2024 12:34 PMAvowed, het aankomende RPG van Obsidian Entertainment, belooft een unieke aanpak van quest-structuur met veel meer vrijheid voor spelers. Ontwerper Berto Ritger deelt dat bijna elke quest op verschillende manieren kan worden gestart, wat betekent dat spelers hun eigen weg kunnen bepalen door de gamewereld. Dit benadrukt de nadruk op verkenning en de mogelijkheid om quests op een niet-lineaire manier aan te pakken, wat een spannende draai geeft aan traditionele RPG-elementen. De game wordt verwacht op 18 februari voor Xbox Series X/S en PC. De focus op "missable content" en de rol van keuzes komen ook naar voren, wat maakt dat spelers verschillende ervaringen zullen hebben.
Wat kunnen spelers verwachten van de quest-structuur in Avowed?Spelers kunnen verwachten dat ze quests op verschillende manieren kunnen starten en uitvoeren, wat zorgt voor een niet-lineaire ervaring en de mogelijkheid om de wereld op hun eigen manier te verkennen.
Avowed is een RPG die zich afspeelt in dezelfde wereld als Pillars of Eternity en belooft een diepe, verhaalgedreven ervaring te bieden met veel keuzes en consequenties. Obsidian is bekend om zijn focus op narratieve rijkdom en spelersinteractie, waardoor Avowed een titel is om naar uit te kijken voor fans van het genre.
Casey Loh
Casey Loh is een technisch onderlegde schrijver die gespecialiseerd is in de kruising van gaming en technologie. Met een achtergrond in informatica brengt Casey een technische blik op haar recensies, waarbij ze de ins en outs van game engines, grafische technieken en AI-innovatie uiteenzet.
Volg ons
Fans
Fans
Fans
Avowed is sounding like a breath of fresh air for RPG fans, especially with its commitment to letting players approach quests in their own unique ways. That kind of flexibility could really elevate the exploration factor and make each playthrough feel distinct—definitely a game to keep an eye on
I love how Avowed is aiming to shake up traditional RPG mechanics with its approach to quests; giving players multiple ways to initiate them really invites creativity and exploration. I can’t wait to dive into that immersive world and see what unique experiences unfold