Onbevlekte Wapendrager van Fallout Doorbreekt Stereotypen

Apr 27, 2024 11:16 PM

In de serie Fallout op Prime Video zien we een bijzondere ghoul, gespeeld door Walton Goggins, die ooit een knappe Hollywood-ster was voor de oorlog. Hoewel veel ghouls hun menselijkheid verliezen en feraal worden, behoudt het personage Cooper Howard stijl en een gevoel voor goed en kwaad. De kostuumontwerpster van de show legt uit dat Howard er minder grotesk uitziet omdat hij zijn verstand nog heeft. De serie probeert de ghouls ook menselijk te houden door te herinneren dat ze ooit mensen waren. Met het einde van seizoen één in zicht, is de toekomst van Howard en de andere hoofdpersonen nog onzeker, maar fans hopen meer te zien van Howards zachtere kanten. Het eerste seizoen Fallout is te bekijken op Prime Video.

Fallout is niet alleen een spannende post-apocalyptische serie, maar bouwt voort op de geliefde videogame-serie met dezelfde naam. De tv-serie neemt fans mee terug naar de verscheurde wereld vol mutanten, ghouls en overlevers waar de games hen al vertrouwd mee hebben gemaakt. Het karakter van Walton Goggins, Cooper Howard, is een mooi voorbeeld van de diepgaande karakterontwikkeling die de Fallout-franchise kenmerkt, iets wat zowel in de games als in de nieuwe serie voortdurend naar voren komt.

Wat kunnen we verwachten van het tweede seizoen van de Fallout serie?

Een officiële bevestiging over het tweede seizoen van Fallout op Prime Video moet nog aangekondigd worden, maar fans hopen op verdere ontwikkelingen rond het personage Cooper Howard en wellicht een diepere verkenning van de wereld na de val van de bommen.