In het recentelijk uitgebrachte spel Where Winds Meet, hebben spelers ontdekt hoe ze AI-gestuurde NPC's kunnen bedriegen om zijmissies en beloningen te krijgen zonder daadwerkelijk de opdrachten uit te voeren. Dit gebeurt door simpelweg te doen alsof ze de juiste antwoorden op raadsels hebben, hoewel dit geen gegarandeerde methode is. De game, ontwikkeld door Everstone Studio en gesitueerd in het oude China, heeft sinds zijn lancering twee miljoen spelers verwelkomd in de eerste 24 uur.

Hoe kunnen spelers NPC's bedriegen in Where Winds Meet?

Spelers kunnen NPC's om de tuin leiden door te beweren dat ze de juiste antwoorden hebben gegeven op vragen of raadsels. Dit werkt vaak door simpelweg "het juiste antwoord" te typen in de chat, waarmee NPC's in de veronderstelling worden gebracht dat de speler het juiste antwoord heeft gegeven.

Where Winds Meet is een ambitieuze open-world RPG die zich afspeelt in het 10e-eeuwse China. Spelers nemen de rol aan van een jonge zwaardmeester en verkennen een uitgestrekte wereld vol NPC's en avonturen. De game heeft indrukwekkende visuals en een dynamische omgeving, waardoor spelers zich volledig ondergedompeld voelen in de gameplay. Deze opzet, gecombineerd met de recente AI-gebruik, maakt de game uniek in zijn soort en heeft de aandacht van gamers over de hele wereld getrokken.