Open bèta van Skull and Bones start op 8 februari

Jan 26, 2024 1:50 PM

Liefhebbers van piratenspellen kunnen hun hart ophalen, want van 8 tot en met 11 februari wordt de open bèta van Skull and Bones gehouden. Het spel dat op 16 februari officieel uitkomt, kan al verkend worden door de spelers. Ubisoft heeft dit spannende nieuws onlangs bekendgemaakt en nodigt iedereen uit om de wereldzeeën te bevaren en het op te nemen tegen verschillende in-game facties. Tijdens de bètaperiode is het mogelijk om alle campagnecontracten tot de missie 'Exterminate the Rat' te voltooien en speciale beloningen te verdienen.

Deze langverwachte game zal toegankelijk zijn op pc (via Ubisoft Connect en Epic Games Store), maar ook op PlayStation 5 en Xbox Series X en S. Een van de aantrekkelijke kenmerken is dat cross-play en cross-progressie worden ondersteund, waardoor spelers hun progressie mee kunnen nemen naar het uiteindelijke spel. Bovendien heeft Ubisoft een nieuwe trailer vrijgegeven die een blik werpt op toekomstige content en endgame uitdagingen, zoals legendarische piratengevechten.

Skull and Bones biedt een meeslepende multiplayer-ervaring waarbij spelers zich een weg banen naar de top als gevreesde piraten door de kracht van hun schip en reputatie te vergroten. Het spel werd oorspronkelijk aangekondigd in 2017 en heeft sindsdien te maken gehad met een aantal uitstel.

Welke speciale edities van Skull and Bones zijn er en wat zijn de systeemeisen voor de pc-versie?

Er zijn speciale edities van Skull and Bones beschikbaar die spelers vroegtijdige toegang verlenen tot het spel. De systeemeisen voor de pc-versie zijn door Ubisoft onthuld, maar voor specifieke details over de verschillende edities en systeemeisen wordt aangeraden om de officiële website van Ubisoft te raadplegen.

Skull and Bones is gebaseerd op het concept van piraterij en zeegevechten, een thema dat Ubisoft eerder verkende met Assassin's Creed IV: Black Flag. Deze game neemt echter een geheel eigen richting en focust zich volledig op de multiplayer en tactische slagen op zee, wat het onderscheidt van eerdere titels. Geduldige fans die al sinds de aankondiging in 2017 wachten, kunnen zich opmaken voor een avontuur rijk aan zeegevechten, verkenning en strategie.