Ori-makers vertragen geen rust voor de Wicked naar Q2
Feb 10, 2024 9:00 AMDe release van de actie-RPG 'No Rest for the Wicked', ontwikkeld door de studio achter Ori, Moon Studios, is uitgesteld naar het tweede kwartaal van 2024. Het spel zou oorspronkelijk in het eerste kwartaal verschijnen, maar is nu verplaatst naar een periode tussen april en juni. Terwijl de reden voor het uitstel niet is gespecificeerd, lichtte uitgever Take-Two, eigenaar van Private Division, dit nieuws toe bij het presenteren van de kwartaalcijfers.
Met een wereld die handmatig is gecreëerd en een zwaardere toon dan de Ori-games, biedt 'No Rest for the Wicked' spelers een diep verhaal met complexe combat en politieke intriges. De game, die zich afspeelt in het jaar 841 na Christus, volgt een Cerim, lid van een groep heilige strijders met speciale krachten, die een strijd aangaan tegen de terugkerende plaag genaamd de Pestilence onder de heerschappij van de nieuwe koning Magnus. Het project is al meer dan zes jaar in ontwikkeling en is een passieproject voor Moon Studios. 'No Rest for the Wicked' zal aanvankelijk beschikbaar zijn via Early Access op Steam, en is ook gepland om later naar PlayStation 5 en Xbox Series X|S te komen. Op 1 maart kunnen we een digitale presentatie verwachten die meer informatie over de game zal onthullen.
Wanneer kan ik 'No Rest for the Wicked' spelen?Het spel zal ergens tussen april en juni 2024 verschijnen via Early Access op Steam, en op een later tijdstip ook beschikbaar zijn voor PlayStation 5 en Xbox Series X|S.
'No Rest for the Wicked' belooft een unieke ervaring te zijn binnen het actie-RPG genre met een nadruk op een handgemaakte wereld en diepgaande verhaalvertelling. De ontwikkeling van de game neemt ruim zes jaar in beslag, wat aantoont dat er een aanzienlijke hoeveelheid tijd en middelen wordt geïnvesteerd om de visie van Moon Studios te realiseren. De Ori-serie, waar de studio om bekend staat, is altijd geprezen om haar artistieke design en emotionele storytelling. Het lijkt er dus op dat met 'No Rest for the Wicked' de ontwikkelaars hun grenzen verleggen naar een meer volwassen en complexe game-ervaring.
Jordan Keats
Jordan Keats is een voormalige professionele gamer die nu journalist is, wiens competitieve achtergrond hen een uniek perspectief geeft op esports en multiplayer games. Jordans expertise in strategie en spelmechanismen is ongeëvenaard, en biedt lezers diepgaande inzichten.
Volg ons
Fans
Fans
Fans
Ah, bummer to hear about the delay for 'No Rest for the Wicked', but I'm intrigued by Moon Studios' leap into action RPG territory. Knowing their track record with the Ori series, I'm expecting some stunning visuals and a captivating narrative once it finally lands on Steam, PlayStation 5, and Xbox Series X and S. Can't wait to see more at the digital presentation in March
The delay of 'No Rest for the Wicked' might disappoint some Moon Studios fans, but given the studio's track record of creating visually stunning and emotionally engaging games, it's likely that the wait will be worth it. With Early Access on Steam and future releases on PlayStation 5 and Xbox Series X and S, the game's eventual launch still holds plenty of promise for players across different platforms.
Looks like Moon Studios is taking their time to ensure 'No Rest for the Wicked' hits the mark, with a slight delay in its release. Given their track record with the Ori series, it's exciting to see them explore a darker, action RPG narrative and maintain their commitment to stunning visuals and compelling storytelling. Can't wait to experience it on Steam and eventually on PlayStation 5 and Xbox Series X and S