Quantcast
Paradox geeft Bloodlines 3 aan nieuwe ontwikkelaar na drama rond Bloodlines 2
Artikel overzichtNintendo Switch games overzichtPlayStation 5 games overzichtReview overzicht

Paradox geeft Bloodlines 3 aan nieuwe ontwikkelaar na drama rond Bloodlines 2

Oct 08, 2024 3:15 PM

Paradox Interactive lijkt te willen afstappen van de Vampire: The Masquerade-franchise, inclusief RPG's, na de problemen rondom Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2. Deputy CEO Mattias Lilja heeft aangegeven dat eventuele vervolgleden van deze serie, zoals Bloodlines 3, door een andere ontwikkelaar gemaakt zullen worden. Dit komt voort uit een bredere strategie om de focus van Paradox te verleggen naar strategie spellen, waar ze hun expertise in hebben. Lilja beschrijft de ontwikkeling van Bloodlines 2 als een uitdagende onderneming, maar is hoopvol dat de samenwerking met The Chinese Room tot een succesvolle release zal leiden in de eerste helft van 2025.

Wat zijn de toekomstplannen voor Vampire: The Masquerade – Bloodlines 3?

Bloodlines 3 zal naar verwachting door een andere ontwikkelaar worden gemaakt, aangezien Paradox Interactive zich richt op strategie spellen en niet meer verder wil gaan met de ontwikkeling van RPG's binnen deze franchise.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, een sequel op het optisch opvallende en hooggewaardeerde origineel uit 2004, werd voor het eerst aangekondigd in 2019 en had te maken met verschillende vertragingen en ontwikkelingsproblemen. Aanvankelijk zorgde Hardsuit Labs voor de ontwikkeling, maar na significante problemen werd de taak overgedragen aan The Chinese Room. Dit resulteert in een nieuwe aanpak die de gameplay kan veranderen, wat fans nieuwsgierig maakt naar het uiteindelijke resultaat van deze samenwerking.



Casey Loh avatar
Geschreven door:

Casey Loh

Casey Loh is een technisch onderlegde schrijver die gespecialiseerd is in de kruising van gaming en technologie. Met een achtergrond in informatica brengt Casey een technische blik op haar recensies, waarbij ze de ins en outs van game engines, grafische technieken en AI-innovatie uiteenzet.

Lees meer artikelen van: Casey Loh

Volg ons


Login or register to join the conversation
Bekijk meer artikelen