
Phasmophobia Vraagt Gemeenschap om Engste Pasen-Event Tot Nu Toe
Apr 12, 2025 2:22 PMPhasmophobia ontwikkelaar Kinetic Games heeft de eerste evenement van 2025 aangekondigd: Cursed Hollow, dat op 17 april van start gaat. Spelers kunnen zich voorbereiden op nieuwe angstaanjagende uitdagingen, geheime ontdekkingen en verschillende wijzigingen ten opzichte van vorige evenementen, waaronder nieuwe beloningscategorieën en een dagelijkse kaartrotatie die seizoensgebonden is versierd. Daarnaast zullen spelers Jackalope totems moeten vinden, die zowel nuttige als hinderlijke effecten kunnen hebben tijdens het spel. Communityfeedback heeft geleid tot aanpassingen zoals nieuwe beloningsstructuren, waarbij spelers gezamenlijk moeten werken om persoonlijke doelstellingen te ontgrendelen. Dit evenement duurt drie weken en belooft een spannende ervaring te bieden voor iedereen die van co-op ghost-hunting houdt.
Wat zijn de nieuwe gameplay-elementen in Cursed Hollow voor Phasmophobia?Cursed Hollow introduceert nieuwe beloningsstructuren en gameplay-modifiers, zoals de noodzaak om samen te werken om Jackalope totems te vinden en gemeenschappelijke doelen te bereiken voor persoonlijke beloningen.
Phasmophobia is een populaire co-op horrorervaring waarin spelers als spokenjagers aan de slag gaan. Sinds de release uit vroege toegang in oktober heeft het spel wereldwijd al 22 miljoen exemplaren verkocht op verschillende platformen, waaronder PC, PS5 en Xbox Series X/S. Deze aanhoudende groei en de actieve betrokkenheid van de community zorgen ervoor dat de ontwikkelaars voortdurend nieuwe inhoud en verbeteringen blijven toevoegen aan het spel.

Samira Khan
Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.
Volg ons
Fans
Fans
Fans

Ooh, seasonal decorations and gameplay modifiers That’s the kind of spooky variety that’ll keep me coming back—nothing like a fresh coat of haunted paint to make those jump scares hit harder. Also, community-driven rewards Love to see devs doubling down on what makes Phasmophobia’s teamwork so special.

Love how Phasmophobia keeps shaking up the horror co-op scene with fresh twists—those Jackalope totems sound like the perfect mix of creepy and quirky. Can't wait to see how the community rewards system plays out, especially with those spooky modifiers in the mix