Quantcast
Phil Spencer zegt geen spijt te hebben over Destiny, Guitar Hero exclusives
Artikel overzichtNintendo Switch games overzichtPlayStation 5 games overzichtReview overzicht

Phil Spencer zegt geen spijt te hebben over Destiny, Guitar Hero exclusives

Sep 02, 2024 3:36 PM

Phil Spencer, de CEO van Xbox, heeft tijdens een interview onthuld dat hij geen spijt heeft van het niet aangaan van exclusiviteitsovereenkomsten voor populaire games zoals Destiny en Guitar Hero. In zijn gesprek op PAX West reflecteerde Spencer op zijn beslissing om Destiny niet te ondertekenen, een keuze die hem nu in retrospectief misschien een gemiste kans lijkt. Hij gaf aan dat hij destijds twijfelde omdat hij niet zou passen in de PvP-component van de game. Ondanks de enorme successen van beide franchises, blijft Spencer positief en kijkt hij liever naar de toekomst dan terug naar zijn keuzes. Deze blik op spijt en de onzekerheid van de game-industrie zijn waardevol voor gamers die zich afvragen welke trends en titels de volgende grote hits kunnen worden.

Waarom heeft Phil Spencer geen spijt over het niet aangaan van deals voor Destiny en Guitar Hero?

Spencer heeft geen spijt omdat hij gelooft dat het maken van keuzes in de game-industrie onzeker is en niet altijd te voorspellen is welke spellen succesvol zullen zijn. Hij benadrukt dat hij liever vooruitkijkt dan terugkijkt naar keuzes die hij heeft gemaakt.

Destiny is een populaire online multiplayer-shooter ontwikkeld door Bungie, die in 2014 werd uitgegeven. Het spel heeft talrijke expansies en een grote fanbase opgebouwd. Guitar Hero, ontwikkeld door Harmonix, is een muzikale game waarin spelers plastic gitaren gebruiken om nummers te spelen. Beide games hebben niet alleen de game-industrie veranderd, maar ook impact gehad op de popcultuur, waaronder muzieksuccessen en veranderingen in hoe we multiplayer-shooters ervaren.



Samira Khan avatar
Geschreven door:

Samira Khan

Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.

Lees meer artikelen van: Samira Khan

Volg ons


Login or register to join the conversation
Stimpy Stimpy commented on: 2024-09-02 16:00:04
It's super interesting to hear Phil Spencer reflect on those early decisions—it's a perfect reminder that even industry veterans can have doubts about concepts that turn out to be groundbreaking. The gaming landscape is always shifting, and sometimes, those initial hesitations just reveal how unpredictable and exciting our favorite medium can be
Mr. Bison Mr. Bison commented on: 2024-09-02 15:48:03
It's fascinating to hear Phil Spencer reflect on those early decisions; it really underscores how unpredictable the gaming landscape can be. Sometimes, the most groundbreaking titles come from a place of initial doubt, reminding us that innovation often thrives on taking risks.
Miss Peachy Miss Peachy commented on: 2024-09-02 15:42:03
It's fascinating to see how initial impressions can completely miss the mark, especially in an industry as dynamic as gaming. Phil Spencer's reflection on Destiny and Guitar Hero really highlights the importance of adaptability and the unpredictability of what will resonate with gamers in the long run.
Bekijk meer artikelen