Artikel overzichtNintendo Switch games overzichtPlayStation 5 games overzichtAlle games overzichtReview overzicht
cover image $news_headline

Pokémon TCG Pocket Players Slaan PvP Wedstrijden Over Om Deze Reden

Nov 04, 2024 12:30 PM

De Pokémon Trading Card Game Pocket is momenteel populair onder mobiele gamers, maar veel spelers zijn terughoudend om tegen elkaar te spelen. De reden hiervoor is dat de beloningen voor PvP-wedstrijden gering zijn. Voor elke PvP-wedstrijd ontvang je slechts 15 account XP, wat niet veel is. Hoewel je accountlevels kunt opbouwen voor toegang tot kaartpacks, is er weinig motivatie om te winnen, aangezien beloningen zoals 100 Shinedust na 10.000 gewonnen wedstrijden niet veel waard zijn en alleen voor cosmetische upgrades gebruikt kunnen worden. Deze situatie herinnert aan de vroegere versies van Marvel Snap, waar het verzamelen en tonen van kaarten vooropstond in plaats van het strijden. Er wordt gesuggereerd dat meer competitieve modi en beloningen nodig zijn om de aantrekkingskracht van het spelen tegen andere spelers te vergroten.

Waarom spelen spelers geen PvP-wedstrijden in Pokémon TCG Pocket?

Spelers vermijden PvP-wedstrijden omdat de beloningen ontbreken en de meeste spelers meer gefocust zijn op het verzamelen van kaarten dan op het winnen van gevechten tegen anderen.

Pokémon Trading Card Game Pocket is een mobiele versie van het populaire ruilkaartspel en biedt spelers de kans om hun favoriete Pokémon-kaarten te verzamelen, packs te openen en de beste decks op te bouwen. Het spel is bedoeld voor zowel casual als competitieve spelers, maar de huidige focus ligt voornamelijk op het verzamelen van kaarten in plaats van op het concurreren in PvP-wedstrijden, wat voor sommige spelers teleurstellend kan zijn.



Alex Riverton avatar
Geschreven door:

Alex Riverton

Alex Riverton is een doorgewinterde journalist met meer dan tien jaar ervaring in de gamingindustrie. Bekend om zijn diepgaande analyses en hands-on previews, heeft Alex een reputatie opgebouwd voor diepgaand commentaar op spelmechanismen en storytelling in videogames.

Lees meer artikelen van: Alex Riverton

Volg ons

Login or register to join the conversation
Bekijk meer artikelen