Quiet Place Haunt Beangstigt Halloween Horror Nights Fans

Jun 06, 2024 4:00 PM

Universal Studios’ Halloween Horror Nights krijgt dit jaar een spannende nieuwe attractie gebaseerd op de horrorfilmreeks A Quiet Place. Deze unieke ervaring wordt zowel in Orlando als Hollywood gelanceerd en zal bezoekers onderdompelen in het angstaanjagende universum van de films. Met een innovatieve geluidsopzet en speciale effecten worden fans uitgedaagd om stil te blijven, anders worden ze opgejaagd door levensgrote roofdieren. De attractie belooft authentieke scènes uit de films na te bootsen, zoals de boerderij van de familie Abbott en de kelder waar Evelyn Abbott een kind baart. De toevoeging van American Sign Language (ASL) maakt deze ervaring nog bijzonderder. Halloween Horror Nights start op 5 september in Hollywood en op 30 augustus in Orlando. Tickets zijn nu verkrijgbaar.

Wat houdt de attractie A Quiet Place in tijdens Halloween Horror Nights?n

De attractie van A Quiet Place tijdens Halloween Horror Nights is een griezelige en meeslepende ervaring die bezoekers door iconische scènes uit de eerste twee films voert. Je bezoekt onder andere de boerderij en de kelder uit de films, terwijl je constant op je hoede moet zijn voor de levensgrote roofdieren die op geluiden afkomen. Speciaal ontworpen geluidsinstallaties en effecten zorgen voor een intense en authentieke sfeer.

A Quiet Place is een bekende horrorfilmreeks geregisseerd door John Krasinski, met in de hoofdrollen Emily Blunt en Krasinski zelf. De films draaien om een post-apocalyptische wereld waarin geluidetende monsters de aarde zijn binnengevallen, en de overlevenden moeten in absolute stilte leven om te overleven. De filmreeks werd geprezen om zijn innovatieve geluidsontwerp en spannende verhaallijn. Een prequel, A Quiet Place: Day One, zal op 28 juni 2024 in de bioscopen verschijnen en vertelt het verhaal van de eerste alieninvasie.