Raad eens wie Ryan Reynolds smeekte om Deadpool-songrechten

Jul 22, 2024 4:14 PM

Ryan Reynolds en Hugh Jackman hebben samen met regisseur Shawn Levy een ontmoeting gehad met Madonna om toestemming te vragen haar nummer ‘Like a Prayer’ te gebruiken in de aankomende film Deadpool & Wolverine. Tijdens een interview met SiriusXM onthulde het drietal dat Madonna haar muziek zelden licentieert, wat deze deal bijzonder maakte. Uiteindelijk gaf Madonna toestemming, mits ze enkele aanpassingen deden op haar suggestie, wat een verbetering voor de film bleek te zijn. De film gaat in première op 26 juli en belooft een spannende toevoeging aan het Marvel Cinematic Universe te worden.

Waarom was de ontmoeting met Madonna zo bijzonder voor de productie van Deadpool & Wolverine?n

Madonna licentieert haar muziek zelden, en de persoonlijke goedkeuring inclusief haar suggesties zorgden voor een unieke en verbeterde scène in de film.

Deadpool & Wolverine is een van de nieuwste toevoegingen aan het Marvel Cinematic Universe. Dit filmuniversum heeft al jaren succes en blijft fans boeien met een mix van humor, actie en bekende personages. Ryan Reynolds speelt opnieuw Deadpool, een rol waarin hij populair werd door zijn grappige en grofgebekte karakter. Hugh Jackman keert terug als Wolverine, een personage dat hij voor het eerst speelde in de X-Men films. Met deze film lijkt het duo een frisse dynamiek naar het MCU te brengen, wat fans van beide personages zeker zal aanspreken.