Regisseur van Ronin Game hint naar uitdagende post-game uitdagingen
Mar 21, 2024 8:59 PMTeam Ninja heeft aangekondigd dat de hardmodus van hun aankomende game 'Rise of the Ronin' net zo uitdagend zal zijn als hun vorige titels. Samen met een boeiende post-game content belooft de game een intense ervaring voor zowel nieuwkomers als veteranen. Ontwikkelaars Fumihiko Yasuda en Yosuke Hayashi benadrukken dat spelers zich kunnen verheugen op uitdagende gevechten en een verscheidenheid aan vijanden en wapens. Hoewel 'Rise of the Ronin' zich in de 19e eeuw afspeelt en geen zware fantasy-elementen zal bevatten, is er een rijke variatie in gevechtsstijlen. Spelers zullen drie grote steden kunnen verkennen, die progressief beschikbaar worden naarmate het verhaal vordert. Het karakter van de Blade Twins zal vanaf het begin aanpasbaar zijn, met nog een kans halverwege het spel om aanpassingen te doen. De game lanceert voor PlayStation 5 op 22 maart 2024.
Welke nieuwe elementen zijn er toegevoegd aan 'Rise of the Ronin' ten opzichte van eerdere games van Team Ninja?'Rise of the Ronin' introduceert een rijke verhaallijn die zich afspeelt in het 19e-eeuwse Japan. Naast de hardmodus voor veteranen, biedt de game ook een scala aan unieke wapens en gevechtsstijlen. Het spel biedt ook toegang tot drie verschillende steden die spelers ontgrendelen door progressie in de verhaallijn. Een ander nieuw element is de mogelijkheid om het uiterlijk van de personages op twee verschillende momenten in het spel aan te passen.
'Rise of the Ronin' van Team Ninja is een veelbelovende titel, gezien het succes van hun eerdere games zoals de 'Ninja Gaiden'-serie en 'Nioh'. Dit nieuwe spel lijkt diepe wortels in de Japanse geschiedenis te hebben en combineert historische elementen met het bekende vloeiende en uitdagende gevechtssysteem waar Team Ninja bekend om staat. Fans van actievolle games met een sterke nadruk op geavanceerde gevechtsmechanismen en strategie lijken veel te kunnen verwachten van 'Rise of the Ronin'.
Samira Khan
Samira Khan is een verhalenenthousiast met een scherp oog voor storytelling in spellen. Haar literaire benadering van gamekritiek onderzoekt thema's, karakterontwikkeling en plotstructuur, waardoor ze een aanhang krijgt onder gamers die de kunst van het vertellen waarderen.
Volg ons
Fans
Fans
Fans