Releasedatum van Seizoen 2 van Superman Acteur Onthuld

May 01, 2024 9:04 AM

Het is officieel: het tweede seizoen van 'My Adventures with Superman' staat voor de deur en fans kunnen hun hart ophalen met nieuwe afleveringen en klassieke comic personages. Adult Swim heeft een trailer vrijgegeven waarin we een blik krijgen op wat we van het nieuwe seizoen kunnen verwachten, dat op 25 mei live gaat. Fans die de uitzending missen, kunnen de afleveringen de volgende dag streamen op de dienst Max van Warner Bros.

Superman zal weer volop in actie komen om Metropolis en zijn geliefden te beschermen. Opvallend in de trailer is de introductie van zijn aartsvijand Lex Luthor, die in deze serie nog haar heeft. Ook lijkt het erop dat Kara Zor-El, ook bekend als Supergirl en de neef van Superman, haar intrede doet. Dit alles belooft weer een spannend seizoen te worden. Naast de serie kunnen fans ook uitkijken naar een comic adaptatie die uitkomt op 4 juni.

Wanneer kan ik het tweede seizoen van 'My Adventures with Superman' kijken?

Het tweede seizoen van 'My Adventures with Superman' is te zien vanaf 25 mei op Adult Swim, en vanaf de volgende dag beschikbaar op Max van Warner Bros.

'My Adventures with Superman' bouwt voort op de rijke geschiedenis van een van de meest iconische superhelden aller tijden. Superman, het alter ego van Clark Kent, gecreëerd door Jerry Siegel en Joe Shuster, verscheen voor het eerst in Action Comics #1 in 1938. De serie, die een moderne draai geeft aan de klassieke verhalen en karakters, weet een nieuwe generatie fans aan te spreken terwijl het ook eer betoont aan de uitgebreide erfenis van het personage in zowel strips als op het scherm.