RESIDENT EVIL mod koppelt RE2 en RE3

RESIDENT EVIL mod koppelt RE2 en RE3

Mar 13, 2024 12:38 PM

Passievolle "Resident Evil" fans kunnen zich verheugen: een nieuwe klassieke "Resident Evil"-mod is aangekondigd die als brug fungeert tussen "Resident Evil 2" en "Resident Evil 3". Deze ambitieuze mod, gecreëerd door de ervaren modder komizo_lab, toont de gebeurtenissen vanuit het perspectief van Brad Vickers, een sleutelfiguur uit de "Resident Evil"-reeks. De mod combineert de kaarten van beide games en biedt een unieke kijk op de overgang tussen de twee spellen.

Hoewel er nog geen releasevenster is, wordt er verwacht dat komizo_lab updates zal delen naarmate de ontwikkeling vordert. Deze mod is nog in ontwikkeling en veranderingen zijn dus te verwachten. Ondertussen blijven de recente remakes van de "Resident Evil"-serie, zoals de "Resident Evil 4" remake, enorme successen boeken met een recordaantal verkopen.

Is er een releasedatum bekend voor de nieuwe "Resident Evil 2 en 3" crossover mod?

Nee, er is op dit moment nog geen specifieke releasedatum aangekondigd voor de crossover mod door modder komizo_lab. Het project is nog in ontwikkeling.

Extra achtergrondinformatie: "Resident Evil" is een franchise die draait om survival horror en werd voor het eerst uitgebracht door Capcom in 1996. De serie heeft vele games, remakes, films en zelfs een Netflix-serie. De games staan bekend om hun spannende gameplay, complexe verhalen en griezelige sfeer. De mod-community rond "Resident Evil" is zeer actief, vaak met mods die de grafische kwaliteit verbeteren, nieuwe speelbare verhalen toevoegen of zelfs complete remakes van oudere games maken. Deze aankomende mod is een testament aan de liefde en toewijding van de fans voor deze langlopende horrorserie.