Roep Baas tegen Baas in Black Myth: Wukong voor Gemakkelijke Overwinningen

Aug 23, 2024 8:52 AM

In Black Myth: Wukong kun je een verborgen baas oproepen om te helpen bij het verslaan van een andere baas, wat een unieke strijdervaring biedt. Tijdens hoofdstuk twee van het spel word je geconfronteerd met de Stone Vanguard, die je kunt verslaan met de hulp van een speciale Shigandang Yaoguai King Boss, die je moet bevrijden door zes Goddelijke items te verzamelen. Dit stelt je in staat om de strijd van een veilige afstand te bekijken terwijl de Shigandang de Stone Vanguard aanpakt, wat een innovatieve manier is om een moeilijk gevecht te vergemakkelijken. Bovendien komt Game Science met excuses voor technische problemen die spelers hebben ervaren sinds de lancering van het spel.

Hoe kan ik de Stone Vanguard verslaan met de Shigandang Yaoguai King Boss?

Je moet eerst zes Goddelijke items verzamelen die de Shigandang bevrijden, waarna deze je kan helpen in de strijd tegen de Stone Vanguard. Nadat de Stone Vanguard is verslagen, moet je zelf alsnog de Shigandang verslaan.

Black Myth: Wukong is een actie-RPG ontwikkeld door Game Science, geïnspireerd door het Chinese klassieke verhaal "Journey to the West". De game heeft veel aandacht gekregen vanwege zijn indrukwekkende graphics en uitdagende gameplay, en biedt spelers een rijke ervaring in een prachtig weergegeven wereld gevuld met mythische wezens en uitdagende gevechten.