Ryan Reynolds Nepfilmgrap: Een Wilde Deadpool-Wolverine Wending

Jul 25, 2024 4:08 PM

Ryan Reynolds heeft onthuld dat er oorspronkelijk een opzet was voor de film "Deadpool & Wolverine" waarin een nepfim, genaamd "Alpha Cop", zou worden opgenomen. Deze film zou "opzettelijk slecht" zijn en zou gaan over twee agenten die één brein delen. Met de slogan: "Alpha Cop. Twee agenten. Eén brein. Alles ballen.", zou dit de bioscopen bereiken en vijf minuten later zou het plotseling overschakelen naar de werkelijke "Deadpool & Wolverine" film. Deze verrassende aanpak werd echter nooit uitgevoerd. Reynolds en Hugh Jackman, die Wolverine speelt, hebben de afgelopen maand wereldwijd promotie gemaakt voor "Deadpool & Wolverine", de enige MCU film van 2024. IGN heeft tal van content over de film, inclusief recensies, interviews met regisseur Shawn Levy en Marvel-baas Kevin Feige, en meer.

Waarom werd het idee van "Alpha Cop" niet uitgevoerd?n

Het idee van "Alpha Cop" werd niet uitgevoerd omdat het te veel mensen zou kunnen verwarren of teleurstellen, ondanks de hilarische en unieke benadering.

Deadpool, een van de meest geliefde antihelden in het Marvel Cinematic Universe, debuteerde in 2016 met zijn eigen film. Het personage, gespeeld door Ryan Reynolds, staat bekend om zijn humor, vierde muur doorbrekende momenten en ongefilterde gedrag. Wolverine, gespeeld door Hugh Jackman, is een van de iconische X-Men-personages en heeft meerdere films op zijn naam staan. "Deadpool & Wolverine" markeert hun eerste echte crossover binnen de MCU, wat fans enorm enthousiast heeft gemaakt.