Sakurai helpt Zelda cosplayer met Links zwaardtechniek
Nov 12, 2024 1:20 PMEen Legend of Zelda cosplayer, Sakigake, heeft hulp gekregen van de beroemde gameontwikkelaar Masahiro Sakurai, de maker van Smash Bros. De cosplayer had moeite met het trekken van Link's zwaard uit een schede op zijn rug, en noemde het "onmogelijk". Sakurai legde uit hoe hij en zijn team een soortgelijke uitdaging hebben opgelost in Super Smash Bros. Ultimate. In deze game trekt Link de schede naar beneden als hij zijn zwaard opbergt, wat niet helemaal de oplossing bood, maar in lijn ligt met de mechanica en uitrusting van het originele spel. Deze interactie benadrukt een sterke band tussen de gaming- en cosplaygemeenschappen.
Hoe draagt Sakurai bij aan de cosplay-gemeenschap?Sakurai biedt waardevolle inzichten en tips die cosplay-enthousiastelingen kunnen helpen om hun kostuums authentiek en functioneel te maken. Zijn interactie met Sakigake toont aan dat ontwikkelaars ook geïnteresseerd zijn in de creatieve uitingen van fans.
De Legend of Zelda is een iconische videogamefranchise die zijn debuut maakte in 1986 en nu een van de meest geliefde en invloedrijke series in de gamewereld is. Het spel combineert avontuur, puzzels en actie, en heeft talloze vervolgen en spin-offs voortgebracht, waaronder het populaire Breath of the Wild, dat de wereld van Hyrule opnieuw definieerde en een nieuwe standaard zette voor open wereld-spellen.
Alex Riverton
Alex Riverton is een doorgewinterde journalist met meer dan tien jaar ervaring in de gamingindustrie. Bekend om zijn diepgaande analyses en hands-on previews, heeft Alex een reputatie opgebouwd voor diepgaand commentaar op spelmechanismen en storytelling in videogames.
Volg ons
Fans
Fans
Fans