Sam Raimi regisseert horrorfilm: Misery ontmoet Castaway

Jul 09, 2024 6:53 PM

Sam Raimi, de mastermind achter The Evil Dead, werkt momenteel samen met 20th Century Studios aan een nieuwe horrorfilm getiteld Send Help. Deze nieuwe film wordt beschreven als een mix tussen Misery van Stephen King en de klassieker Castaway van Robert Zemeckis. Raimi zal de film regisseren en produceren, samen met Zainab Azizi van Raimi Productions. Het script wordt geschreven door Damian Shannon en Mark Swift, bekend van Friday the 13th (2013) en Baywatch. Ondanks dat het project nog niet is goedgekeurd, verwacht men dat Send Help een nieuwe iconische toevoeging wordt aan Raimi's indrukwekkende horrorfilmografie. Details zoals een releasedatum en castinginformatie zijn nog schaars.

Wanneer kunnen we de release van Send Help verwachten?n

Er is momenteel nog geen officiële releasedatum voor Send Help, omdat het project nog niet is goedgekeurd.

Sam Raimi verwierf internationale bekendheid met zijn horrorfilm The Evil Dead uit 1981, een cultklassieker die volgde met een succesvolle franchise en bijdroeg aan zijn reputatie als meesterregisseur in het horror-genre. Naast The Evil Dead, regisseerde Raimi ook beroemde films zoals Army of Darkness, Darkman, en Drag Me to Hell. Zijn talent strekt zich ook uit naar het superheldengenre, waar hij de populaire Spider-Man trilogie met Tobey Maguire regisseerde en recentelijk Doctor Strange in the Multiverse of Madness.