Samurai Jack en Beetlejuice voegen zich bij MultiVersus seizoen 2

Jul 20, 2024 9:19 PM

MultiVersus Seizoen 2: Back in Time introduceert Samurai Jack en Beetlejuice en lanceert op 23 juli. Het langverwachte Ranked Mode komt ook beschikbaar op dezelfde datum, waarbij Samurai Jack vanaf de lancering beschikbaar is en Beetlejuice later arriveert, rond de release van de nieuwe film Beetlejuice Beetlejuice op 4 september internationaal. Samurai Jack, een Bruiser klasse personage, maakt gebruik van zijn mystieke katana, wendbare voetwerk en snelle reflexen om tegenstanders van de kaart te slaan. Rankspelers kunnen strijden in 1v1 en 2v2 wedstrijden voor leaderboard punten en exclusieve cosmetische beloningen. Daarnaast zal de Water Tower map beschikbaar zijn, met verwijzingen naar populaire Warner Bros. Discovery personages en franchises. Onze MultiVersus review benadrukt dat het een diepgaand platformgevechtsspel is, maar meer mogelijkheden biedt om memorabele skins te verdienen of je vaardigheden uit te dagen in PvE-gevechten.

Wat kan je verwachten van het Ranked Mode in Seizoen 2 van MultiVersus?

In het Ranked Mode van Seizoen 2 van MultiVersus kunnen spelers deelnemen aan 1v1 en 2v2 wedstrijden om leaderboard punten te verzamelen. Deze punten helpen bij het ontgrendelen van exclusieve ranggebaseerde cosmetische beloningen, waardoor spelers hun vaardigheden kunnen laten zien en unieke items kunnen verdienen.

MultiVersus is een populair platformgevechtsspel dat verschillende iconische personages van Warner Bros. samenbrengt. Van Batman tot Bugs Bunny, het spel biedt een unieke mix van geliefde personages en spannende gevechten. De toevoeging van Samurai Jack en Beetlejuice voegt nog meer diversiteit en speelplezier toe aan het rooster, terwijl de nieuwe Ranked Mode competitieve spelers de kans geeft hun vaardigheden te bewijzen tegen anderen wereldwijd.