Scarlett Johansson voegt zich bij Jurassic World, noemt script ongelofelijk

Jun 24, 2024 3:12 PM

Scarlett Johansson heeft bevestigd dat ze een rol zal spelen in de volgende Jurassic World film. De actrice, bekend van haar werk in het Marvel Cinematic Universe, is enthousiast over het script dat David Koepp heeft geschreven. Koepp was ook de schrijver van de originele Jurassic Park film. Johansson, een groot fan van de franchise, heeft tien jaar geprobeerd om op een of andere manier betrokken te raken bij Jurassic World, en nu is het eindelijk gelukt. Naast Johansson zullen ook acteurs zoals Manuel Garcia-Rulfo, Jonathan Bailey en Rupert Friend te zien zijn in de film, die momenteel opgenomen wordt in Thailand en gepland staat voor een release op 2 juli 2025.

Wie zal de film regisseren?n

De geregisseerde van de nieuwe Jurassic World film is Gareth Edwards, bekend van films zoals Rogue One: A Star Wars Story en Godzilla (2014).

Jurassic World is een vervolg op de iconische Jurassic Park films, waarbij de eerste Jurassic Park film in 1993 uitkwam en geregisseerd werd door Steven Spielberg. De franchise draait om genetisch gemanipuleerde dinosaurussen die tot leven komen en de onvoorziene chaos die dat met zich meebrengt. De nieuwste film belooft de traditie van adembenemende avonturen en indrukwekkende visuele effecten voort te zetten. Met de toevoeging van Scarlett Johansson, kan dit een van de meest boeiende delen van de franchise worden.