Sucker Punch is bezig met het bepalen van de richting voor toekomstig DLC voor Ghost of Yōtei, nadat ze feedback van spelers hebben ontvangen. Co-director Jason Connell en lead writer Ian Miles benadrukken het belang van luisteren naar het publiek om te begrijpen welke elementen van het spel resoneren en waar nieuwsgierigheid naar bestaat. Dit biedt de ontwikkelaars de unieke kans om op basis van spelersfeedback verdere verhaallijnen of verbeteringen aan te brengen, vooral met betrekking tot bepaalde personages. Connell geeft aan dat kritiek een kans is voor groei en verbetering bij het creëren van nieuwe inhoud.

nHoe kan feedback van spelers de toekomst van Ghost of Yōtei beïnvloeden?

Feedback van spelers kan de ontwikkelaars helpen te begrijpen welke verhaalelementen of personages verder ontwikkeld moeten worden. Dit kan leiden tot nieuwe DLC die beter aansluit bij de wensen van de spelers.

n

Ghost of Yōtei is de opvolger van Ghost of Tsushima en speelt zich af in het noorden van Japan, 300 jaar na de gebeurtenissen van het vorige spel. Deze titel biedt spelers een mix van actie, avontuur en een diepgaand verhaal. Bij de release kreeg het spel gemengde recensies, waarin werd opgemerkt dat hoewel het spel veel te bieden heeft, de zijmissies en open wereld beter konden. De ontwikkeling van DLC is daarom cruciaal voor de toekomst van het spel en kan de algehele speelervaring van de spelers verbeteren.