Silent Hill 2 Remake ontvangt patch 1.04 grote update

Oct 21, 2024 12:13 PM

Bloober Team heeft de eerste grote update voor de Silent Hill 2 remake uitgebracht in Patch 1.04. Deze patch lost diverse gameplayproblemen op en verbetert de technische prestaties van het survival horror spel. De patch bevat oplossingen voor grappige bugs zoals het teleporteren van protagonist James door een kijkgaatje en vast komen te zitten in een raam bij Neely's Bar. Daarnaast zijn er verbeteringen doorgevoerd op het technische vlak, waaronder het verminderen van visuele glitches met de nieuwste versie van Nvidia DLSS en het toevoegen van ondersteuning voor AMD FSR 3.1.1.

Wat zijn de belangrijkste wijzigingen in de Silent Hill 2 remake Patch 1.04?

De belangrijkste wijzigingen omvatten het verminderen van visuele glitches, het toevoegen van opties voor DLSS en FSR, en het oplossen van diverse gameplayproblemen zoals bugs, vertaalfouten en problemen met interactie in het spel.

Silent Hill 2 is een iconisch survival horror spel dat voor het eerst werd uitgebracht in 2001 en het heeft een cult aanhang ontwikkeld door zijn mysterieuze verhaal en beklemmende sfeer. De remake, die op 8 oktober uitkwam, heeft lovende kritieken ontvangen vanwege zijn grafische verbeteringen en trouw aan het origineel terwijl het ook nieuwe elementen introduceert. Het spel laat spelers opnieuw het vijandige en angstaanjagende Silent Hill ervaren, en de recente patch toont de toewijding van de ontwikkelaars aan om de spelervaring verder te verbeteren.