Skull and Bones lanceert bèta en Year One plan

Jan 25, 2024 7:10 PM

Ahoi, piraten! Ubisoft heeft onlangs de open bèta aankondiging gemaakt voor het langverwachte piratenavontuur Skull and Bones, inclusief een duidelijke uitzet van de Year One Roadmap vol met boeiende content. Spelers kunnen legendarische piraat heren zoals Philippe La Peste en de Hubac Twins verwachten te ontmoeten. Strategie zal cruciaal zijn om deze uitdagingen te overkomen en speciale scheepsladingen en seizoensgebonden schepen en uitrusting zullen hierbij helpen.

De open bèta vindt plaats van 8 tot en met 11 februari en introduceert cross-play en cross-progressie op PlayStation 5, Xbox Series X/S en pc via de Epic Games Store en de Ubisoft Store. Spelers kunnen tot Infamy Tier 6 bereiken en exclusieve beloningen verdienen die ook bij de uiteindelijke release van het spel meegenomen kunnen worden. Skull and Bones komt uit op voornoemde platforms plus Amazon Luna en is vanaf 13 februari beschikbaar voor Ubisoft+ abonnees.

Wat houdt de open bèta van Skull and Bones precies in?

De open bèta van Skull and Bones biedt spelers de kans om het spel te spelen voor de officiële lancering, waarbij men kan samenwerken en strijden tegen andere spelers, terwijl zij de wereld van Skull and Bones verkennen, de Infamy Tier 6 bereiken en exclusieve beloningen verdienen.

Skull and Bones is een spel waarin het leven als piraat centraal staat. Spelers navigeren over de Indische Oceaan, kiezen hun missies, hun gevechten en bouwen aan hun reputatie. Gameplay-elementen zoals scheepscustomization, tactische gevechten en de gestaag groeiende moeilijkheidsgraad beloven een diepe en uitdagende ervaring. Het spel heeft onlangs te maken gehad met meerdere vertragingen en gamers wachten met smart op deze titel waarvan de ontwikkeling al vele jaren in beslag heeft genomen.