Slechtheid Beloond: Meer Eindes voor Boosaardige Hoofdpersonen in BALDURS GATE 3 Binnenkort Beschikbaar

Apr 19, 2024 3:28 PM

De nieuwe patch voor Baldur's Gate 3 belooft extra content en mogelijkheden voor spelers die zich op het slechte pad bevinden. De veelvoudig bekroonde titel van Larian Studios zal aanvullende eindsequenties krijgen die het verhaal op nieuwe manieren afsluiten. Hoewel er geen nieuwe DLC wordt verwacht, blijft de game ondersteund worden met patches die het spelervaring verrijken en verschillende bugs aanpakken. Ook wordt er een officieel modding tool geïntroduceerd, waardoor spelers nog meer controle krijgen over de game-ervaring. De exacte datum van de nieuwe patch is nog niet bekend, maar er zal eerst een gesloten bèta plaatsvinden. De toekomst brengt ook verbeteringen in prestaties en nieuwe functies zoals crossplay en een fotomodus, terwijl Larian Studios alweer aan twee gloednieuwe projecten werkt.

Wat voor extra eindes kan je verwachten in de nieuwe patch voor Baldur's Gate 3?

De nieuwe patch zal bijkomende eindsequenties bevatten specifiek gericht op 'evil playthroughs', waardoor spelers die kiezen voor een duister pad nog meer afsluitende verhaallijnen kunnen ervaren.

Baldur's Gate 3 is een veelgeprezen rollenspel ontwikkeld en uitgegeven door Larian Studios, bekend om de serie Divinity: Original Sin. Het is de langverwachte opvolger van de Baldur's Gate-serie en staat bekend om zijn diepe verhaal, complexe karakters en uitgebreide wereld. De game wordt gezien als een modern meesterwerk in het cRPG-genre en biedt een rijke, verhalende ervaring met een hoge graad van spelerkeuze en consequentie.